Acasă | Economie | Consumatorii continuă să se îndepărteze de programele clasice de televiziune: După ce a trecut de pragul de 100 de milioane de utilizatori, valoarea acţiunilor Netflix au crescut cu 45% de la începutul anului

Consumatorii continuă să se îndepărteze de programele clasice de televiziune: După ce a trecut de pragul de 100 de milioane de utilizatori, valoarea acţiunilor Netflix au crescut cu 45% de la începutul anului

De
Mărime font: Decrease font Enlarge font
Valoarea acţiunilor Netflix a crescut cu 45% de la începutul anului, iar analiştii de pe Wall Street cred că acesta ar putea fi doar începutul, potrivit Business Insider.

Ştirea întreagă  Vizitează situl

Subscribe to comments feed Comentarii (0 publicat)

total: | aratând:

Publică comentariu

Introduceţi codul pe care îl vedeţi în imagine:

Captcha
  • Trimite prin email unui prieten Trimite prin email unui prieten
  • Versiune pentru tipărire Versiune pentru tipărire
  • Doar text Doar text

Tagged as:

Articol fără etichete

Evaluează acest articol

0